onsdag 4 juli 2012

Lovers Without Love Like Me.

Hej å hå. Det var ett ganska bra tag sedan. Men nu ska jag blogga så ofta jag kan så att ni få själar därute kan läsa om mig. Hoho.

Om ni vill ha en liten uppdate om den senaste tiden så kan jag säga att jag är nyexad sjuksköterska och har reda kommit igång med jobbet på avd 38, vilket är en kirurgisk avdelning. Just nu trivs jag super bra samtidigt som jag känner mig dö stressad för alla nya rutiner och mera ansvar som har lagts på mina axlar. För övrigt så finns det inte så mycket mer att berätta.

Idag har jag varit en sväng i stadsparken tillsammans med Elena. Lite färg på kroppen och en hel del skvaller blev det. Framförallt om vårt yrke. . Det är lite märkligt hur lika man kan känna. Det känns skönt att man inte är den enda som känner sig som ett frågetecken på jobbet.

Ikväll ska jag ha Transformers kväll.

Blir att jobba kväll imorgon, får se om jag överlever det passet.

Ha det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar